Support

Inkopplingsguide


Felsökning

  1. Finns det någon känd driftstörning?
  2. Starta om din utrustning, genom att göra dra ut strömadaptern till CPE (fiberswitch) & router.
  3. Kontrollera att följande lampor på CPE:n lyser:
    Power = Enheten har ström
    Status = Enheten har startat
    WAN = Kontakt med fibern.
    LAN = Kontakt med din router eller anslutna enheter.
  4. Testa om internet fungerar på din dator.
  5. Om det inte fungerar, testa anslut din dator direkt med kabel till CPE:n.

Felanmälan

När du gör en felanmälan är det viktigt att du först stänger av både din CPE (fiberswitch) och router i 10 sekunder. Sedan väntar du några minuter innan du gör din felanmälan. Genom att göra detta minskar du risken för att problemet ska kvarstår.

Tack för att du hjälper oss att lösa problemen så snabbt och smidigt som möjligt!

Aktivera JavaScript i din webbläsare för att slutföra detta formulär.
Step 1 of 2

Inga kända driftstörningar